budak gojes ngah intai blog saye (",) hehe..
gravatar

aku update blog :)

assalamualaikum wbt...

ya.... setelah sekian lama mendiam kan diri dari mencatatkan walau sebaris ayat di sini, aku akui sangat banyak cabaran dan dugaan yang aku harus terima. walaupun pun sukar tapi harus ku gagahi juga. ecehhhhh mukadimah aku ke main lagi. hahahahaa. emosional okay!

yehhh dapat jugak aku on9 blog sekejap. seriyesly sangat rindu blog ni. hurm.....
okay! banyak nak story . banyak nak bebel dalam blog ni tapi masa tak mengizinkan. beribu terima kaseh dekat korang yang intai intai jugak blog ni even senyap. diam seribu bahasa je. hahahaha. tenkz tau!

n now aku da pun sah jadi wife orang. huh macam tak percaya tapi tu la hakikat nya skarang. meninggal kan zaman muda muda ku . hahahaha. sekarang WELCOME TO MAK MAK CLUB. lalalalaa. eh! belom ade rezeki lagi. heheee..




masa ni mata berkaca kaca. tak tahu nk discribe perasaan macam mana.




masa da SAH jadi wife kepada MUHAMAD HAFIZUDIN BIN SHAARI, terus nangis tak hingat dunia. rasa lain sangat perasaan tu. yelah jadi isteri ni BESAR TANGGUNGJAWAB nya. n i'll b a good wife for u. :) insyaALLAH..



N DETS MY HUSBAND. AKU HARAP SANGAT KAU DAPAT JADI SUAMI YANG TERBAIK UNTUK AKU. BIMBING AKU JADI ISTERI YANG SOLEHAH (insyaallah)

n aku pesan pada HATI agar tidak mengingati kenangan lama kerana ia akan membuat kan aku tak redha dengan segala nya, aku bahagia kini :) semoga ALLAH merestui hubungan kami hingga akhir nya :)

okay! sebenanya update blog nak cite pasal aku da nikah da. heheheh. sanding on 5februari 2012 ni. jemput datang ke teratak kediaman kami dekat -LOT 1216D JALAN LAPIS 4 BATU 6, KAMPUNG SEMENTA KLANG SELANGOR :)

BERSANDING dengan abang sekali :)



Email Login

Mail Logo

tabung anak

klik klik