budak gojes ngah intai blog saye (",) hehe..
gravatar

WEEDING PICTURES




okay. tak tahu lah dah basi ke ape cerita ni. hehehehe. tapi pedulik hape aku. aku nak hupdate jugak. hehehehe. lately aku busy sangat dekat opis ni. tak tahu lah apa yang banyak sangat keje sampai rasa nak berhenti je. haha. tak tak tak. sebenanye wat wat busy. padehal langsung tak de keje. hahahahah. okay, ni aku nak share weeding pictures aku . kalau korang ingat aku pernah mention tarikh weeding aku on 4 -5 -6 februari 2012. da lepas da. tp belum sebulan lagi kan. so kire maseh FRESH lagi la en. ngeeeee :D

4-FEBRUARI 2012 , Petang aku ada outdoor kat BOTANIC, SETIA ALAM


i'm a snow white



my hubby. love u syg ♥



sebelum bertolak, snap pic dulu >.<


with my prince charming :)


4 februari 2012 . MALAM TU PULAK MAJLIS BERINAI



with my lovely mama n abah ♥

da pengapit. di terbangkan khas dari JAYBEE. curlastttttt.. hehehe
my BFF aeen :)
gadis dan bunga >.<











5 FEBRUARI IS MAJLIS RICEPTION. HEEEEE~












with my lovely bff
da gojes . heheheeh ♥














orang kuat majlis :D wif my lovly sister ♥

6 februari PULAK MAJLIS BERTANDANG BELAH LELAKI


oren kalerrfamily belah hubby. meriah u olls ♥












6 februari TU JUGAK ADE OUTDOOR KAT BOTANIC,BUKIT TINGGI KLANG




cakk!!




n da last part is majlis bukak hadiah. ni hadiah kat uma aku. :) terima kasih pada yang datang n bagi hadiah , hehehehe , okay! akhir nya berjaya update satu entry yang mana gambar lagi banyak dari caption. hahahha. bukan ape, internet ke mainn lembappppp. sakit hatiii. dengan jem jem pc ni. huh! oh ya! sume pic sendirian berhad. yang dari cameraman tak dapat lagi. nanti da dapat aku update laju laju!

ok babai!



Email Login

Mail Logo

tabung anak

klik klik