budak gojes ngah intai blog saye (",) hehe..
gravatar

pengalaman part 2

assalamualaikum...

ha kemain tau tetibe ada PENGALAMAN part 2. banyak masa nak update blog la tu kan....
tengah bosan bosan tak tau nak buat apa, nak la sambung cerita PENGALAMAN tempoh hari. PENGALAMAN ape? PENGALAMAN BAKAL MENJADI MUMMY TO BE. hehe

khamis ni aku officially 9 MONTH. SEMBILAN bulan derrrrr. hati?? cuak tak de, tapi excited sangat.
selagi tak bersalin , selagi tu la kalau jalan jalan shopping complex ada je barang baby yang nak di beli nya.
baju jangan cakap la, banyak da. anak first kan, semua BARU apa salah nya :)

sepanjang aku pregnant 9 bulan ni, ke MENGIDAMAN Aku tak delah TRAGIS mana.
baru aku tersedar, sepanjang mengidam ni , banyak sangat lah mengidam dekat KUIH MUIH.
macam donut, seri muka, kuih lapis. yang lain lain tu, bubur merah, bubur pulut itam (ni kakak aku buat kan~!) tenkz kak :) ,tomyam, sup tulang, buah delima, nestum,mee sizling, nasi ayam, cendol, pisang goreng, biskut lemak, nasi lemak sambal sotong, . haaaaa aku rasa itu jela kot. sekarang cuba ko cakap simple ke tak simple???  bagus anak umi, tak mintak yang bukan bukan. tak nyusah kan ayah. hehehehe

ni gambar dekat genting. time ni baru lepas majlis . tengok inai kat jari merah menyala lagi. hehe

ni gambar kat genting jugak. time MERDEKA tempoh hari.
masa awal bulan pertama pregnant berat aku 50 kg, sebelum kawen 45 + 48  kg. lepas kawen terus naik der.. bhahahaha. sekarang berat 61.7 kg, naik 11 kilo macam tu la kan. hope sangat la dapat slim balik lepas bersalin. hihihii, da tak sabar nak shoping baju lawa lawa ni ha!

hari hari sebelum tidur, asyik terfikir, macam mana ye sakit bersalin tu. hiiiiii. kekadang ada jugak terdetik dekat hati macam mana lah sakit nya kan, tapi excited nak tengok baby dah mengatasi segala nya. haaaaa kemain tau~

da dekat 9 bulan ni, aku harap sangat semua nya berjalan dengan lancar. doa kan kami berdua selamat :)

okay lah. jum makan dulu~ adioss. assalamualaikum..



Email Login

Mail Logo

tabung anak

klik klik